  • 1. Data: 2002-03-28 06:07:06
    Temat: Wniosek o zwolnienie z wpłat zaliczek PDOF...
    Od: "Mateusz M." <m...@k...poznan.pl>

    Mam ogromną prośbę,
    czy ma ktos moze gotowy taki wniosek? Kontynuacja ulgi budowlanej+stosunek
    pracy... zalezy mi na tym żeby szybko złożyć, więc jeśli mógłby ktoś mi na
    maila podesłać to będę wdzięczny...

    pozdrawiam,
    Mateusz M.

  • 2. Data: 2002-03-28 06:17:51
    Temat: Odp: Wniosek o zwolnienie z wpłat zaliczek PDOF...
    Od: "Aro" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Mateusz M." <m...@k...poznan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracy... zalezy mi na tym żeby szybko złożyć, więc jeśli mógłby ktoś mi na

    Jesli mozna - mnie tez!
    Aro

  • 3. Data: 2002-03-28 15:28:48
    Temat: Re: Wniosek o zwolnienie z wpłat zaliczek PDOF...
    Od: "Asen" <a...@i...pl>

    > Jesli mozna - mnie tez!
    > Aro

    Zwracam sie z prosba o zaniechanie poboru zaliczek na podatek dochodowy od
    osob fizycznych z mojego dochodu w firmie... na podstawie umowy o prace.
    Poniewaz posiadam niewykorzystana z poprzedniego roku podatkowego ulge
    budowalna - kwota do przeniesienia na rok 2002 w deklaracji PIT37 lub 36
    wynosi... tyle a tyle. Pozdrawiam urzednikow i zycze milego dnia. Podpis.