  • 1. Data: 2002-03-27 22:29:31
    Temat: Re: PILNE
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Docent wrote:

    > w zeszlym roku we wrzesniu rozpoczalem dzialalnosc gospodarcza objeta
    > ryczaltem i tu zaczyna sie problem :(
    > do chwili obecnej nie wyslalem do US rocznego zeznania (czyli wlasnie PIT-u
    > 28 ) i nie za bardzo wiem co mam teraz zrobic i jaka kara mi grozi ( i jakie
    > kroki podjac zeby zminimalizowac ta kare) Nie wiem czy to jest istotne ale
    > moje dochody z tej dzialalnoci wyniosly 0 PLN a w styczniu 2002
    > dzialalnosc zostala zawieszona

    Dochody, czy przychody??? TO dość poważna różnica przy ryczałcie. Jeżeli, jak
    większość normalnych ludków, potraktowałeś przychód jako dochód (czyli obrót
    innymi słowy), to nie powinieneś dostać kary, co najwyżej kontroli US. Mnie się
    kiedyś przydarzyło nie wysłać półrocznego (fakt, że DG była przez cały ten czas
    zawieszona), i mój - słynący wówczas ze srogości US tym razem przebaczył :))

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =