  • 1. Data: 2002-03-27 18:59:36
    Temat: Jaka kasa fiskalna?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    poszukuję producentów kas fiskalnych. Możecie podsunąć jakieś znane
    Wam marki?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-03-28 11:34:35
    Temat: Re: Jaka kasa fiskalna?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witajcie,
    >
    > poszukuję producentów kas fiskalnych. Możecie podsunąć jakieś znane
    > Wam marki?

    Mysle, ze w przypadku kasy wazniejsze od "marki" jest "serwis".

    W zwiazku z tym radze wybrac kto Panu dostarczy kase i bedzie ja serwisowal.
    We wlasnym interesie powinien polecic takie, z ktora bedzie mial malo
    klopotu -
    Pan wybierze odpowiadajacy Panu model.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-03-28 22:36:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Thu, 28 Mar 2002 12:34:35 +0100, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> napisałbył:

    >Mysle, ze w przypadku kasy wazniejsze od "marki" jest "serwis".

    To właśnie ja :-)

    >W zwiazku z tym radze wybrac kto Panu dostarczy kase i bedzie ja serwisowal.

    Nie, problem jest w tym, że JA mam klientów (no powiedzmy mógłbym
    mieć) i chcę im coś sensownego zaoferować. Na razie mam uprawnienia z
    Elzabu, ale Elzab jest drooooogi. Więc szukam innych producentów.
    Wiem, że czasami są to małe firemki gdzieśtam ukryte... Stąd proszę
    Was o podawanie znanych Wam marek i namiarów...

  • 4. Data: 2002-03-29 07:49:40
    Temat: OT: Jaka kasa fiskalna?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Mar 2002, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Elzabu, ale Elzab jest drooooogi. Więc szukam innych producentów.
    >+ Wiem, że czasami są to małe firemki gdzieśtam ukryte...

    ...i takie małe firemki bedzie stać na homologacje i inne
    takie ? (z czystej ciekawości :))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2002-03-29 11:52:20
    Temat: Re: OT: Jaka kasa fiskalna?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 29 Mar 2002 08:49:40 +0100, Gotfryd Smolik - listy
    dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisałbył:

    >[...]
    >...i takie małe firemki bedzie stać na homologacje i inne
    >takie ? (z czystej ciekawości :))

    Nie wiem. Kiedyś serwisowałem drukarki fiskalne z firemki MegaByte z
    Bielska. Potem padli, jak nastąpiła konieczność ponownej
    homologacji...

  • 6. Data: 2002-03-29 12:45:38
    Od: "Andrzej Tokarski" <a...@u...ajt.com.pl>

    Najpełniejszy wykaz producentów, jaki znalazłem jest na
    http://www.kasyfiskalne.pl/

    Pozdrawiam
    AJT