  • Data: 2004-02-04 00:16:50
    Temat: Własny program komputerowy a urząd skarbowy :/
    Od: "Yanioo" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Proszę z góry o poważne odpowiedzi.

    No więc sprawa jest taka, że mam program komputerowy, który chciałbym
    udostępnić przez internet innym, ale za pewną kwotę pieniędzy.

    Pytanie brzmi : czy zgodnie z prawem muszę go jakoś jeszcze opodatkować? :/
    Jak to załatwić? itd. i jakie by były tego koszty.

    Dodam, że jestem studentem - jeśli dzięki temu można inaczej postąpić ;)

    No a jeśli nie działałbym w takiej sytuacji zgodnie z prawem ( bo takich osób
    jest setki chociażby na Allegro ), to z jakimi w praktyce konsekwencjami mogę
    się liczyć.