  • Data: 2009-12-20 17:03:58
    Temat: Własność prywatna a faktura na firmę
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedziałem sprzedawcy, żeby wystawił mi fakturę na moją firmę.
    Tymczasem okazało się, że to co kupiłem będzie mi służyć również do
    celów prywatnych. Najłatwiej by było więc nie zaliczać tego do KUP,
    ale czy problemem nie jest ta faktura? Bo czy może tak być - faktura
    za zakup wystawiona na firmę, a ten zakup nie został zaliczony w KUP?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat
    http://www.robimybiznes.pl - Zarabianie w Internecie