  • 11. Data: 2004-10-18 16:14:04
    Temat: Re: Wątpliwości z kasą
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cl0ps8$b79$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "news.tpi.pl" <n...@w...pl> wrote:

    > "Dariusz Domagała" <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl> wrote in message

    > Witam
    > Mowimy o zwrocie 50% ceny netto kasy (lub kas), chyba ze o takowy nie
    > wystepujemy.

    Hmm. Sądziłem, że o nic nie muszę występować. Po prostu wypełniam
    warunki i sobie odliczam.

    > Po trzecie do US musi trafic zgloszenie z firmy serwisujacej kase (rowniez
    > termin 7 dni od fisk.),
    > inaczej gdy zabraknie jednego ze zgloszen , to nici z odpisu za kase.

    Chcesz powiedzieć, że jak obca firma nawali, to ja mam w plecy? Mogę
    prosić o podstawę prawną?

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 12. Data: 2004-10-19 07:39:35
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

> [...]
    > termin 7 dni od fisk.),
    > inaczej gdy zabraknie jednego ze zgloszen , to nici z odpisu za kase.

    Jestes w bledzie. Zgloszenie serwisu nie ma tu znaczenia (jesli chodzi o
    odpis).

    Warunki do odpisu sa 4:
    - kasa(-y) zgloszona do US przed terminem
    - kasy instalowane w terminie
    - kas(-y) musza byc wlasnoscia podatnika (zaplacone gotowka)
    - zgloszenie podatnika o fiskalizacji.

  • 13. Data: 2004-10-19 07:40:11
    Od: Dariusz Domagała <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    > Hmm. Sądziłem, że o nic nie muszę występować. Po prostu wypełniam
    > warunki i sobie odliczam.

    Tak jezeli jestes VATowcem.
    Jezeli nie to wystepujesz to US o zwrot.

  • 14. Data: 2004-10-19 07:48:35
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-28EB94.13220118102004@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > Widzę tu pewien problem :)

    Ano.
    Ale i tak jest mniejszy niż kłopoty ze skarbówką jeśłi się spóźnisz.