  • Data: 2006-05-24 12:04:53
    Temat: WNT
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie
    W marcu przejęłam księgi firmy. Nie przeglądałam faktur wstecz więc się nie
    zorientowałam, że trzeba złożyć informaję podsumowującą za I kwartał gdyż w
    styczniu firma dokonałą WNT. W marcu obrotu z Unią nie było więc nic nie
    wskazywało na to, ze mogło być coś wcześniej. Trudno. Złożyłam z opóźnieniem
    miesięcznym (dopiero gdy ktoś coś wspomniał na temat towaru przywiezionego z
    Niemiec i mnie się zaświeciła lampka, że trzeba złożyć informacją
    podsumowującą).
    Czy ktoś się juz spóźnił i wie jak USy to traktują? W końcu zobowiązanie
    podatkowe nie ulega zmianie.
    Więc co? Tylko mandacik, czy postepowanie Kar-Skarb?
    MB