  • 11. Data: 2006-02-16 08:05:25
    Temat: Re: VIES - nieprawidłowy NIP UE
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości
    news:dt1b3i$q4s$1@news.dialog.net.pl...

    > Polski NIP nie jest automatycznie NIPem unijnym. Gdyby był, to miałbyś
    > rację.

    To ja wiem od samego początku i dlatego moje pytanie jest cały czas to samo:

    Czy ktoś wie dlaczego nie jest?

    --
    vertret

  • 12. Data: 2006-02-16 08:11:20
    Od: t <a...@g...pl>

    vertret wrote:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > To ja wiem od samego początku i dlatego moje pytanie jest cały czas to samo:
    >
    > Czy ktoś wie dlaczego nie jest?

    Nie chce tutaj robic wyccieczek polityczno/towarzyskich wiec napisze
    tylko zebys sie zainteresowal przed kim odpowiedzialna jest Komisja
    Europejska i jakie sa jej zaleznosci z Rada Unii i co ma do powiedzenia
    Parlament Europejski.

    Aha, jestem za pobytem w Unii mimo wnioskow z powyzszego :)

  • 13. Data: 2006-02-16 08:15:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości

    > To ja wiem od samego początku i dlatego moje pytanie jest cały czas to
    > samo:
    >
    > Czy ktoś wie dlaczego nie jest?

    Niektórzy do rozliczeń krajowych mają zupełnie inny numer.
    Nie wiem jakie rozwiązanie jest lepsze i dlaczego my wybraliśmy takie.

  • 14. Data: 2006-02-16 08:29:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Feb 2006, it was written:

    > A wie ktos może dlaczego US nie zamienił automatycznie wszystkich nipów na NIP
    > EU?

    O to trzeba pytać w europarlamencie i polskim parlamencie a nie US :)
    Przecież to jest sprawa *przepisów*, nie ma miejsca na dowolność.

    > I dlaczego wszystkie nowe NIPy nie sa widoczne w całej UE?
    > Komu zależy, aby sie osobno o to starać?

    j.w.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2006-02-16 08:34:39
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Niektórzy do rozliczeń krajowych mają zupełnie inny numer.
    > Nie wiem jakie rozwiązanie jest lepsze i dlaczego my wybraliśmy takie.

    Polskie rozwiązanie nie jest w żaden sposób lepsze.
    Zachodnie firmy patrza na mnie jak na oszusta, gdy im próbuje wytłumaczyć, że
    firma X istnieje rzeczywiście, chociaż sprawdzony system kontroli mówi, że jej
    nie ma.

    --
    vertret