  • Data: 2003-01-14 12:33:39
    Temat: VAT - przekroczenie limitu i problem
    Od: "Tomasz Szafranowski" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów

    Prośba o radę: w listopadzie 2002 r. przekroczyłem limit obrotów i zaostałem
    zmuszony do zostania płatnikiem VAT. Niestety, przegapiłem ten moment i
    pojawiły się problemy.
    Pytania:
    1. czy płatnikiem VAT muszę zostać od następnego dnia, w którym
    przekroczyłem limit, czy od następnego miesiąca?
    2. jak mogę odkręcić (zalegalizować) sprawę rachunków nievatowskich
    wystawionych w grudniu?

    Pozdrawiam
    Tomasz Szafranowski
    t...@i...pl