  • 1. Data: 2010-03-19 20:21:51
    Temat: VAT poza granicami polski
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jestem VAT'owcem i świdczę usługi konsultingowe dla pewnej firmy polskiej na
    Słowacji. Firma ma oddział na Słowacji wobec czego ja musze pisać FV na
    słowacki oddział.
    Jak jest wtedy z VAT'em?
    Z tego co wiem mam 2 możliwości:
    -zarejestrować się do VAT na Słowacji.
    -pisać faktury z 0 VAT.
    Jestem na KPiR jak wtedy będzie z wrzucaniem w koszty. Jeżeli kupię samochód
    na firmę w Polsce to mogę sobie odliczyć VAT w Polsce (będe z Vat'em na
    minusie?)
    A dochodowy będe płacił jak do tej pory?
    Zaznaczam, że nie będę miał innych przychodów w Polsce tylko ze Słowacji.

    Piotr