  • 1. Data: 2003-03-28 08:50:20
    Temat: VAT naliczony po zlikwidowanej firmie - czy mozna odzyskac?
    Od: "AHS" <a...@g...pl>

    Witam,

    moze mi poradzicie: jakis czas temu zlikwidowalem firme, podatnika VAT (sp.
    cyw.). W momencie upadlosci miala ona spora nadwyzke podatku naliczonego nad
    naleznym (po prostu przynosila straty). Czy mozna wystapic o zwrot tego
    podatku VAT? ODdam tylko, ze ta sytuacja miala miejsce od poczatku i w
    rzeczywistosci nigdy nic nie zaplacilismy do US.

    Pzdr

    AHS

  • 2. Data: 2003-03-30 09:49:22
    Od: "Stefan Nos" <t...@N...gazeta.pl>

    AHS <a...@g...pl> napisał(a):

    VAT jest zwrotny, nawet przy zaprzestaniu działalności. Gorzej, że nie był
    wykazany do zwrotu na rachunek. Trza był zrobić obrót i go "wyciagnąć".
    Pogrzebię jeszcze.

  • 3. Data: 2003-04-02 09:31:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Mar 2003, AHS wrote:

> [...]
    >+ naleznym (po prostu przynosila straty). Czy mozna wystapic o zwrot tego

    IMHO nie ma przeciwwskazań. Zakładam że przychody były !
    Rozumiem że majątek (twój) nie był zajęty ani egzekwowany ?
    Na pewno piszesz o upadłości - czy o likwidacji ?
    Poczytaj może to:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=884&d
    ok=884.3.3.2.4.3.0.1.htm

    pzdr, Gotfryd