  • 1. Data: 2003-01-13 14:31:08
    Temat: VAT ROZPORZADZENIE
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Gdzie w necie mozna to znalezc? Moze macie nr Dz. U.

    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2003-01-13 14:55:29
    Temat: Re: VAT ROZPORZADZENIE
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 13 Jan 2003 15:31:08 +0100, "Adamski"
    <a...@w...pl> zakodował:

    >Gdzie w necie mozna to znalezc? Moze macie nr Dz. U.

    Praktycznie wszystko można znaleźć w googlach.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-01-13 14:57:43
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Adamski wrote:
    > Gdzie w necie mozna to znalezc? Moze macie nr Dz. U.
    >
    > Pozdrawiam Adam

    www.sejm.gov.pl

    galis

  • 4. Data: 2003-01-13 16:25:42
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    A może:

    http://www.abc.com.pl/serwis/publik.htm
    http://www.prawo.lex.pl/

    Z.K.

  • 5. Data: 2003-01-13 17:42:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003, Adamski wrote:

    >+ Gdzie w necie mozna to znalezc? Moze macie nr Dz. U.

    *Które* rozporządzenie ?

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/vat.shtml

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-01-13 17:49:18
    Od: m...@p...onet.pl

    > Gdzie w necie mozna to znalezc? Moze macie nr Dz. U.
    >
    > Pozdrawiam Adam

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 30 października 2002 r. opublikow. w
    DU z dn.15-11-2002 ?
    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 marca 2002 - Dz. U. Nr 27?

    Pozdr.Maris Y.

  • 7. Data: 2003-01-13 21:14:01
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > http://www.mofnet.gov.pl/podatki/vat.shtml

    no tak..zdecydowanie najlepszy serwis

    pozdr bubbaaa

  • 8. Data: 2003-01-13 21:49:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jan 2003, buba wrote:

    >+ > http://www.mofnet.gov.pl/podatki/vat.shtml
    >+
    >+ no tak..zdecydowanie najlepszy serwis

    Zależy czego się szuka :) Jak materiałów źródłowych - to owszem :),
    jako "urzędowy" ma swoje zalety (chyba że ktoś prawnik i musi
    mieć po pozycjach DU ponumerowane :|).
    Ale jak np. ustawę wypadnie przeczytać to teksty nieoficjalnie
    ujednolicone (w rzeczpospolitej, hodze,...) czyta się znacznie
    lepiej niż "paragraf zmieniony w miejsce paragrafu dodanego
    w miejsce paragrafu usuniętego"... :]

    >+ pozdr bubbaaa

    wzajem ! - Gotfryd

  • 9. Data: 2003-01-14 09:25:30
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > *Które* rozporządzenie ?

    Sorka altualnie obowiazujace rozporzadzenie w sprawie wykonywania przepisow
    ustawy VAT. Chodzi mi o to czy uslugi przetwarzania baz danych dla
    nieresydentow maja nadal stawke % (par. 66)

    Adam

  • 10. Data: 2003-01-14 11:34:41
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Adamski wrote:

> [...]
    > przepisow ustawy VAT. Chodzi mi o to czy uslugi przetwarzania baz
    > danych dla nieresydentow maja nadal stawke % (par. 66)

    napewno mają jakąś stawkę % :)

    galis