  • 1. Data: 2003-01-13 12:56:27
    Temat: Kasy fiskalne po zlikwidowanej dzialalnosci
    Od: "ahs" <a...@w...pl>

    Dosc ciekawe - czy mozna je sprzedac? Byly wszak zarejestrowane na okreslona
    firme. Ich pamiec fiskalna stanowi dowod dokonania transakcji. Czy moga
    takie kasy byc potem przez kogos uzywane?

    Pzdr

    AHS

  • 2. Data: 2003-01-13 13:02:01
    Temat: Re: Kasy fiskalne po zlikwidowanej dzialalnosci
    Od: "sim1" <s...@p...com.pl>

    Użytkownik "ahs" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firme. Ich pamiec fiskalna stanowi dowod dokonania transakcji. Czy moga
    > takie kasy byc potem przez kogos uzywane?

    Tak ale trzeba im wymiecic tzw. modul pamieci
    rodzaj twardego dysku

    Szymon

  • 3. Data: 2003-01-13 13:11:16
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    > Tak ale trzeba im wymiecic tzw. modul pamieci
    > rodzaj twardego dysku
    >
    > Szymon

    Tylko, że podobno to jest nie opłacalna transakcja.
    BTW może ktoś wie gdzie można sprzedać własnie taką kase po zlikwidowaniu
    działalności i drukarkę fiskalną Posnetu, nawet na jakieś części czy coś w
    tym rodzaju??.
    Klient nie rozliczył się z faktur i zostawił mi w zastaw te kasy.

    galis

  • 4. Data: 2003-01-13 13:13:09
    Od: "ahs" <a...@w...pl>

    > Tak ale trzeba im wymiecic tzw. modul pamieci
    > rodzaj twardego dysku

    Co sie nie oplaca. Ok, to jak dlugo musze trzymac te kasy? 5 lat? ;-)

    Pzdr

    AHS

  • 5. Data: 2003-01-13 13:14:18
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "ahs" <a...@w...pl> wrote in message news:avud1a$269$1@news.tpi.pl...
    > Dosc ciekawe - czy mozna je sprzedac? Byly wszak zarejestrowane na
    okreslona
    > firme. Ich pamiec fiskalna stanowi dowod dokonania transakcji. Czy moga
    > takie kasy byc potem przez kogos uzywane?

    Moga - na czesci do naprawy dzialjacych.
    Bo poza tym lepiej kupic nowa niz modul fiskalny do starej

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-01-13 13:27:34
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    ahs wrote:

    > Co sie nie oplaca. Ok, to jak dlugo musze trzymac te kasy? 5 lat? ;-)

    Nie opłacalna bo muduł fiskalny jest drogi.

    galis

  • 7. Data: 2003-01-13 14:18:20
    Temat: Odp: Kasy fiskalne po zlikwidowanej dzialalnosci
    Od: "Maryś" <m...@i...pl>

    bo przy starej kasie nie ma możliwości odliczenia tych 50 % a moduł fiskalny
    to prawie połowa wartości kasy.

    pozrd. Maryś

  • 8. Data: 2003-01-13 14:19:35
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Galis" <g...@g...pl> wrote in message news:avuegr$hem$1@news.tpi.pl...

    > Nie opłacalna bo muduł fiskalny jest drogi.

    Nie oplaca sie temu, co ma kupic.....
    chyba, ze kupuje serwic - ktos panu kase serwisowal,
    on Panu wszystko wyjasni

    Boguslaw