  • Data: 2009-03-11 16:19:02
    Temat: VAT-R a współpraca z firmą z USA
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    jestem w trakcie zakładania firmy, jutro jadę odebrać numer REGON i
    założył rachunek bankowy. Zostanie mi jeszcze Urząd Skarbowy i ZUS.
    Chciałem się zapytać czy muszę przedsięwzięć jakieś specjalne kroki,
    jeżeli planuje rozliczać się fakturami z firmą z USA? Z tego co wiem
    to w przypadku krajów UE jest obowiązek wypełnienia dodatkowego
    formularza, ale jak to jest ze Stanami? Czy robię wszystko standardowo
    tak jakbym chciał współpracować tylko z polskimi klientami?

    Dziękuję