  • Data: 2007-05-16 09:50:24
    Temat: VAT NP a podwykonawcy
    Od: \"@ <""monse1(\"@)op.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam takie pytanie, wykonuję usługę budowlaną w Szwecji i fakturuję to
    tego firmę Szwecką, rozumiem że wystawiam fakturę VAT z opisem nie
    podlega, lub odprowadza płatnik w Szwecji, ale moje pytanie brzmi:
    do wykonania tej pracy podnajmuję firmę w Polsce która leci do Szwecji i
    wykonuję tą pracę, czy ona też wystawia mi fakturę VAT z adnotacją, czy
    może nalicza 22% VAT - u a ja odzyskuję to kwotę w innych sposób czy to
    z Vat - u naliczonego w Polsce, czy to z Vat-u odzyskanego?
    Z poważaniem
    Wiktor