  • Data: 2012-10-12 16:47:49
    Temat: VAT-7 przez internet bez e-podpisu
    Od: Greg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Od października można składać VAT-7 przez internet przez program e-deklaracje. Jednak
    docierają do mnie sprzeczne informacje. Jedni piszą, że można wysyłać już od 1
    października (a więc już deklarację za wrzesień):
    http://zus.pox.pl/vat/deklaracja-vat-7-moze-byc-skla
    dana-przez-internet-bez-uzycia-e-podpisu.htm

    Inni, że tak wysłać będzie można dopiero deklarację ZA październik:
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/642830,od_pa
    zdziernika_przedsiebiorca_rozliczy_podatki_bez_wizyt
    y_w_urzedzie.html

    Tu jest rozporządzenie:
    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20120001083&t
    ype=2

    Wydaje mi się, że jednak ta pierwsza opcja (od 1 października, a więc już deklarację
    za wrzesień). Ale chciałbym się upewnić.