  • Data: 2012-10-13 15:06:20
    Temat: Re: VAT-7 przez internet bez e-podpisu
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]> szukaj wiadomości tego autora

    > Na mój rozum wszystko co jest składane po 1. października, w tym korekty
    > za okresy od 1.I.2011.
    > Trudno tylko powiedzieć czy skarbówkom "system przyjmie" :]
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Najlepiej sprawdzić to doświadczalnie ;) Wysłać rozliczenie np. 23 i
    sprawdzić czy dostanie się UPO. Jeśli tak to rozliczenie jest ok, jeśli
    będzie jakiś błąd to trzeba będzie wydrukować i dostarczyć/wysłać do 25.
    Na mój gust powinno już wszystko działać. Korekty za wcześniejsze okresy
    rozliczeniowy niby można składać, więc nie widzę powodu dlaczego nie
    miałby system przyjąć deklaracji za wrzesień czy 3 kwartał.