  • Data: 2002-03-26 11:03:15
    Temat: VAT - 7 nie wyslalem
    Od: "mirro" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak to jest zaufać innym. W styczniu nie mialem ani zakupow ani sprzedazy.
    Czyli wszedzie zero. Ktos powiedzial mi (powolujac sie na jego rozmowe z
    US), ze jezeli nie ma ani sprzedazy, ani zakupow, to VAT-7 mozna wyslac ale
    nie trzeba (ale jak sie okazlao dotyczylo to sytuacji z zawieszeniem
    dizalalnosci). No i VAT-7 nie wyslalem.
    Teraz rozmawialem ze znajomym i okazalo sie (?), ze zrobilem duzy blad.
    Musze teraz napisac pismo do US, tylko bardzo chetnie powolalbym sie na
    ustawe/rozporzadzenie mowiace o "zalu" (czy jak to sie nazywa).
    US jeszcze mnie nie wzywal, jest wiec szansa, ze nie bedzie zle.

    Zdenerwowany (bardzo).

    P.S.Byl to wypadek przy pracy. Dzialalnosc prowadze od 5 lat i takie cos mi
    sie jeszcze nie zdarzylo.