  • Data: 2002-03-28 01:09:45
    Temat: Re: VAT - 7 nie wyslalem
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Mar 2002, Krzys wrote:
    [...]
    >+ Nie złożenie deklaracji "miesza" trochę osobie, która Cię rozlicza (bo nie
    >+ wiadomo, dlaczego brak), ale nie moze stanowic podstawy do ukarania.

    A to niezłożenie obowiązkowej deklaracji w terminie nie jest wykroczeniem
    wg KKS, podpadającym pod mandat ? -:O
    (pora taka że już nie mam zdrowia szukać, jak się mylę to
    z góry przyjmuję pokornie wszystkie gromy)

    >+ > Zdenerwowany (bardzo).
    >+
    >+ Odpręż się. Będzie OK.

    Jest szansa :)
    Tym bardziej że "na logikę" nieskładanie miałoby sens.
    Lepiej tylko być przygotowanym że MOGĄ mówić o mandacie :(
    Daj znać jak poszło !

    Pozdrowienia, Gotfryd