  • 11. Data: 2009-06-01 15:48:01
    Temat: Re: VAT-7 , nadwyzka naliczonego nad naleznym
    Od: <s...@a...pl>

    > termin liczony jest od 25 czerwca (czyli termion ustawowy) + 60 dni. Wychodzi
    > okolo 25 sierpnia ostatnia sesja.
    >
    > i nie ma, ze boli...:)))
    > taka jest praktyka w moim us; nie wiem jak jest gdzie indziej.

    W moim jest inna. Wszystkie zwroty dostawałem po dwóch miesiacach -1..2 dni od
    *złożenia* deklaracji.

  • 12. Data: 2009-06-01 17:46:16
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > I co, może jeszcze kontrolę nasyłają, bo podatnik śmiał zażądać
    > zwrotu, a nie zaliczenia na kolejny okres? :)

    ja tak miewałem :)

    --
    pozdros
    icek

  • 13. Data: 2009-06-01 19:32:01
    Od: jaxa-lotka <n...@a...com>

    Liwiusz pisze:

    > I co, może jeszcze kontrolę nasyłają, bo podatnik śmiał zażądać
    > zwrotu, a nie zaliczenia na kolejny okres? :)

    a owszem panie liwiusz, nasylaja mniej wiecej raz na kwartal.
    wszystko jest kwestia wysokosci zwrotu o jaki sie wystepuje i z jaka
    czestotliwoscia.
    ja pisze o sp.j. (ta forma prawna wynika z czegos, prawda) w ktorej 90%
    wartosci sprzedazy to export (stawka 0%).
    wiec zwroty sa stale i w dosc duzych kwotach.

    jak to dziala w wypadku malych kwot nie wiem.

  • 14. Data: 2009-06-01 20:28:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-06-2009 o 21:32:01 jaxa-lotka <n...@a...com> napisał(a):

> [...]
    > wartosci sprzedazy to export (stawka 0%).
    > wiec zwroty sa stale i w dosc duzych kwotach.
    >
    > jak to dziala w wypadku malych kwot nie wiem.

    Zależy od US. W jednym mnie wołali za każde 5zł, w obecnym
    nawet terminy przyspieszone 25 dni nie wywołują reakcji
    (aczkolwiek kwoty są nieduże, góra kilkaset czy tysiąckilkaset zł).

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek