    From: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT 7 i Faktura 0% ?
    Date: Fri, 20 Aug 2004 11:14:06 +0200

    Pytanie może banalne, ale ciężko mi znaleźć odpowiedź.
    Kupiłem gazetkę z Linuxem, cena 35 pln, w tym VAT 0%.
    Wliczyłem w PIT 5 doliczyłem normalnie 35 pln do KUP, ale czy mam to wpisać
    w pole 43 na deklaracji VAT 7 (Nabycie towarów i usług pozostałych), czy nie
    skoro i tak VATu nie odliczam ?
    Co się stanie jak tego nie uwzględnię w VAT 7, przecież nie mam obowiązku
    odliczać VAT od wszystkich zakupów, nie odliczę VATu, moja strata? Odliczam
    całą kwotę od podatku dochodowego, czy dobrze rozumiem?

    Jeszcze jedno pytanie, rozumiem że paliwa, od którego straciłem możliwość
    odliczania VATu nie wpisuje w pole nr 43 tylko sam VAT w polu 57?

    pozdrawiam
    Mariusz