eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUzyskanie certyfikatu z Min. Fin. na usługowe prowadzenie ksiąg › Uzyskanie certyfikatu z Min. Fin. na usługowe prowadzenie ksiąg
  • Data: 2007-01-12 21:53:40
    Temat: Uzyskanie certyfikatu z Min. Fin. na usługowe prowadzenie ksiąg
    Od: "Karolina" <b...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    jak w temacie
    prawdopodobnie zmieniła się zasada dokumentowania praktyki w księgowości z 3
    lat do 1 roku dla osób, które pokończyły pewne kierunki studiów - nie wiem
    konkretnie o jakie chodzi.

    Niestey nie wiem nic więcej dlatego pytam.
    Czy coś jeszcze może zmieniło się w tej materii ???
    Czy ktoś wie jak to wygląda?
    Będę wdzięczna za wszelką pomoc.
    Dziękuję,
    Karolina