  • 1. Data: 2004-03-22 19:04:37
    Temat: Uzycie kasy fiskalnej przy czynnosci zwolnionej...
    Od: Andrzej <a...@C...argos.eu.org>

    Witam Was,

    mam kase fiskalna i wklepuje w nia przychod podczas sprzedazy towarow,
    dosyc okazyjnej. Swiadcze tez uslugi telekomunikacyjne na rzecz osob
    fizycznych (mala siec osiedlowa) i co miesiac mecze sie wklepujac 20
    razy po 50 zl, robiac przy tym fure mechanicznych bledow (kilka razy
    zafiskalizowalem 500 zl na przyklad ;-)

    Czynnosci telekomunikacyjne sa zwolnione z obowiazku, ale mam
    watpliwosc, czy JUZ uzywajac kasy moge z tego zwolnienia skorzystac? Tzn
    czy to nie jest zwolnienie tylko dla takich, co to jeszcze kasy nie
    maja?

    Pozdrawiam!