  • 1. Data: 2004-03-22 17:44:10
    Temat: Ulgi podatkowe - podatek od os.fiz. za_2004_r.
    Od: "India1" <i...@p...onet.pl>

    Witam
    mam małe pytanko. Jestem pracującą studentką studiów dziennych i chciałabym
    zapytać co będzie można odliczyć od podatku w przyszłym roku w mojej
    sytuacji?
    Głównie interesuje mnie czy np będę mogła odliczyć zakup książek i pomocy
    naukowych oraz kursy dokształcające (jak np ewentualny kurs językowy)? Czy
    będę mogła odliczyć wydatki na dojazd do pracy i na uczelnię? Wogóle, na co
    jeszcze warto brać rachunki, by skorzystac z ulg? W domu nam sie nie
    przelewa, dlatego nie chcę wrzucać swoich pieniędzy do marnotrawionego
    budżetu, gdy nam na porządne jedzenie brakuje...

    --
    Forum dot. fizjoterapii, rehabilitacji, masażu:
    http://forumfizjoterapeuty.prv.pl