    From: "nijou" <n...@g...FUCK.pl.SPAMMERS.ORG>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Uslugi marketingowe i VAT?
    Date: Mon, 25 Nov 2002 11:16:37 +0100

    Witam,

    Mam pytanie - jestem zatrudniony przez pracodawce na umowe o wspolprace
    (wlasna DG). Swiadcze wg umowy 'Uslugi marketingowe'. Nie przekroczylem
    na razie progu, powyzej ktorego staje sie automatycznie platnikiem VAT.
    W US zlozylem dokument, w ktorym prosze o zwolniene z VAT i zostal
    przyjety bez problemow. I teraz sie zastanawiam, czy ja za te swoje
    'Uslugi marketingowe' nie powinienem jednak placic VATu. US nie
    protestowal przy prosbie o zwolnienie, tylko czy oni tego specjalnie nie
    zrobili zeby potem przy**** zalegly podatek? Czy mozecie mi powiedziec,
    jak to wlasciwie jest? Jezeli pytanie jest chaotyczne, sorry, ale sie
    zdenerwowalem.

    nijou