  • Data: 2004-11-01 11:36:25
    Temat: UoD i 50% KUP
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Po tym, co ostatnio czytalem na grupie, chcialbym wyjasnic nastepujaca
    watpliwosc.

    Prowadze serwis, gdzie mozna zlecic napisanie pracy... pisemnej oczywiscie
    :)

    Mam czlowieka, ktory te prace (pisemne ma sie rozumiec) pisze. Nie ma chyba
    zajecia lepiej podpadajacego pod UoD. W umowie dodaje zapis, ze "Wykonawca
    przenosi na Zamawiajacego autorskie prawa majatkowe do dziela".
    Pytania:
    1. Czy spokojnie moge obliczyc KUP jako 50 % przychodzu Wykonawcy?
    2. Czy wykonawca nie bedzie musial placic VAT-u (zakladam, ze lacznie zarobi
    on u mnie znacznie mniej mniej niz 10 kPLN)
    3. W jakiej rubryce PIT 8B mam mu wpisac ten przychod, koszty i zaliczke

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.