  • 1. Data: 2004-01-05 22:17:32
    Temat: Umowy w DG a notariusze
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Czołem

    Gdzies w grudniu wpadł mi w oczko (fakt, że na Onecie) artykulik
    traktujący o rzekomym obowiązku potwierdzania notariuszem wszelkich umów
    związanych z prowadzona DG, oczywiście pod rygorem nieważności.
    Rzekomo ów jenialny pomysł był wynikiem intensywnej pracy tfurczej
    ministra bodajże środowiska albo czegoś w tym rodzaju (cytuję z głowy
    czyli z niczego).
    Czy ktoś z Was nadział się może na jakieś informacje potwierdzające lub
    zaprzeczające takowym rewelacjom??

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 2. Data: 2004-01-05 22:32:48
    Temat: Re: Umowy w DG a notariusze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jan 2004, Hrabia Mol wrote:

> [...]
    >+ traktujący o rzekomym obowiązku potwierdzania notariuszem wszelkich umów
    >+ związanych z prowadzona DG, oczywiście pod rygorem nieważności.

    A masz namiar ? Nie chodziło czasem o operacje wewnątrz spółki,
    dokonywane przez jednoosobowego właściciela sp z o.o. ? :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-05 22:47:03
    Od: Hrabia Mol <kumor@_wytnij_.tarman.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A masz namiar ? Nie chodziło czasem o operacje wewnątrz spółki,
    > dokonywane przez jednoosobowego właściciela sp z o.o. ? :)

    Żadnego namiaru poza tym, że minister był z zupełnie innej bajki.
    Na pewno zaś nie było to tak szczegółowo określone, jak napisałeś.

    --