  • 1. Data: 2004-01-05 21:16:33
    Temat: Jak to zrobic z dachem?
    Od: "Paweł" <h...@s...net>

    Witam,

    prowadze od niedawna 1os. DG - dostep do internetu. Ostatnio mam
    mozliwosc zainstalowania anten na pewnym dachu i rozpylenia internetu w
    okolicy. Wlasciciel dachu nie bardzo chce sie bawic w oficjalne
    wynajmowanie. Po prostu wystarczy mu internet za darmo. Mi wystarczy 2 m^2
    dachu na antene i skrzyneczke. Wlasciciel proponuje spisanie umowy cywilnej,
    regulujacej wymiane w naturze - 2 m^2 dachu za jego darmowy dostep do Sieci.
    Tak sie zastanawiam co na to US? Czy ja moge cos takiego z czystym
    sumieniem podpisac? Jestem raczej swiezy w te klocki, ale cos mi mowi, ze US
    nie lubi takich wymian w naturze...
    A jesli nie da sie tego zrobic, jak najprosciej rozwiazac ten problem?
    Tzn. czy wlasciciel tego dachu bedzie musial rejestrowac DG (wynajem) i
    rozliczac sie co miesiac? Iiiiii..... za trudne dla leniucha...

    Paweł