eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiUmowa zlecenie i umowa o dzieło u tego samego pracodawcy... › Umowa zlecenie i umowa o dzieło u tego samego pracodawcy...
  • Data: 2005-02-06 23:36:03
    Temat: Umowa zlecenie i umowa o dzieło u tego samego pracodawcy...
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pracuję na umowę zlecenie, od której pracodawca odprowadza mi składki ZUS
    (jest to moje jedyne źródło zatrudnienia), teraz mam z tym samym pracodawcą
    podpisać umowę o dzieło na wykonanie programu komputerowego. Czy od tej
    umowy powinny być pobrane składki ZUS? Wiem, że gdybym był pracownikiem
    etatowym, to pracodawca miałby obowiązek odprowadzić składki, czy to samo
    tyczy się umowy zlecenia?