  • 1. Data: 2005-12-06 13:19:26
    Temat: Umowa o pracę i umowa zlecenie
    Od: piotr <p...@N...pl>

    Witam.
    Mam pytanie : zawarłem umowę zlecenie z inną firmą,
    równocześnie mam zawartą umowę o pracę na czas nieokreślony od
    której odprowadzane są wszelkiej "maści" składki ZUS oraz
    podatki, czy muszę płacić jakieś podatki i składki ZUS od w/w
    umowy zlecenia.

    Dziękuję za wyrozumiałość i ew. odpowiedzi

    --
    pozdrawiam : Piotr M.
    ------------------------

  • 2. Data: 2005-12-06 15:06:57
    Temat: Re: Umowa o pracę i umowa zlecenie
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszelkiej "maści" składki ZUS oraz podatki, czy muszę płacić jakieś
    > podatki i składki ZUS od w/w umowy zlecenia.

    Jezeli z umowy o prace masz > 849 PLN i umowa zlecenie nie jest zawarta z
    pracodawca to z umowy-zlecenie nie musisz odprowadzac skladek na
    ubezpieczenie spoleczne.
    Podatek i ubezpieczenie zdrowotne bez zmian czyli odprowadzasz.

    Darek

  • 3. Data: 2005-12-06 17:31:16
    Od: "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl>

    > Jezeli z umowy o prace masz > 849 PLN >

    Może warto również powiedzieć, że od 01.01.2006 musi to być minimum 899,10
    PLN.

  • 4. Data: 2005-12-06 19:01:34
    Od: piotr <p...@N...pl>

    Dziękuję