  • 1. Data: 2005-12-06 12:10:36
    Temat: ksiazka przychodow i rozchodow
    Od: "ata" <a...@e...pl>

    Mam pytanie,

    Ksiazka przychodow i rozchodow, Vat,
    wlasciciel nie dostarczal wb z drugiego banku, nie bralismy pod uwage
    kosztow , teraz mam kosztow za prowadzenie banku za pol roku do tyłu , czy
    mozna to teraz ujawnic w jednym miesiacu ?
    Czy trzeba zrobic korekty poprzednich deklaracji ?

    Beata

  • 2. Data: 2005-12-07 10:39:36
    Temat: Re: ksiazka przychodow i rozchodow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Dec 2005, ata wrote:

> [...]
    > mozna to teraz ujawnic w jednym miesiacu ?
    > Czy trzeba zrobic korekty poprzednich deklaracji ?

    ...zajrzyj do archiwum. Nikt nie wskazał powodu dla którego późniejsze
    ujęcie kosztów innych niż kwalifikowane przepisem (np. jest przepis
    zobowiązujący do niezwłocznego ujmowania towarów i materiałów
    podstawowych) miałoby być nieprawidłowe.
    Grunt żeby w dobrym roku...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-12-07 12:24:26
    Od: "ata" <a...@e...pl>

> [...]
    > zobowiązujący do niezwłocznego ujmowania towarów i materiałów
    > podstawowych) miałoby być nieprawidłowe.

    Dzieki potwierdziles tylko moje rozeznanie !
    Upewnilam sie
    Ata