  • Data: 2004-04-16 15:47:44
    Temat: Umowa o dzieło, zły koszt uzyskania
    Od: "Jim J." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Podpisałem z klientem umowę o dzieło (stworzenie programu). Wystawiając
    rachunek zasugerowałem 20% koszt uzyskania przychodu. Teraz dowiedziałem
    się że mogłem spokojnie zastosować 50% koszt uzyskania przychodu.

    Czy mogę po prostu skorygować swoje zeznanie ? Zleceniodawca panicznie
    boji się jakichkolwiek korekt/zmian etc.

    Troszkę tych pieniążków "nadpłaconych" do urzędu jest... da się to jakoś
    odkręcić ?

    Pozdrawiam
    Jim.