  • Data: 2003-02-07 10:51:04
    Temat: Umowa o dzieło a kwota wolna od podatku
    Od: "Boa" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!

    Jestem studentem, bez działalności gospodarczej, zajmuję się tłumaczeniami
    ang->pol na umowę o dzieło dla jedynego pracodawcy, który odprowadza
    zaliczkę na podatek z uwzględnieniem 50% kosztów uzyskania przychodu. ZUSu
    oczywiście jeszcze nie płacę.

    1) Czy przy rocznym rozliczeniu z fiskusem mogę uwzględnić kwotę wolną od
    podatku (te ok. 500zł)?
    2) Które pity muszę wypełniać?

    Za wszelkie informacji z góry dzięki.

    Pozdrr.,