  • Data: 2006-12-19 21:12:31
    Temat: Umowa bezplatnego uzyczenia, a koszty eksploatacji
    Od: Mem <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Planuje oddac pod bezplatne uzytkowanie lokal. jednak chcialbym, aby w
    umowie widnial jakis punkt, iz osoba "bioraca do uzywania", zobowiazuje
    sie poniesc wszelkie koszty zwiazane z ekspluatacja budynku ...takie jak
    podatek lokalowy(17pln/m^2) i oplaty za energie elektryczna.(W
    przeciwnym wypadku umowa sugerowalaby, ze jestem z jakiejs organizacji
    charytatywnej:) ).
    W zwiazku z tym mam nastepujace pytanie: Czy musze zaplacic podatek do
    US z tego powodu, ze "bioraca do uzywania" pokrywa koszty podatku
    lokalowego itp?/czytaj:przekazuje mi te pieniadze/. A moze po prostu
    pominac ten pkt w umowie? (Prosilbym o podanie mi jakis podstaw prawnych:) )

    Pozdrawiam
    Mem