  • Data: 2003-03-06 08:03:23
    Temat: Ulga remontowa - czy nieodliczone przechodzi dalej???
    Od: p...@p...onet.pl (Pawel B.) szukaj wiadomości tego autora

    Witam i mam pytanie:
    Czy w przypadku ulgi remontowej nieodliczone w 2002 roku a poniesione koszty
    mozna odliczyc w 2003r? Gazete Wyborcza i Gazeta Prawna pisaly ze tak,
    ale jakos niejasno. A jezeli tak to jak to nalezy "zaksiegowac" w picie za 2002?.
    I moze jeszcze zeby bylo jasne o co mi chodzi: w 2002 wydalem na remonty
    10000zf, moge odliczyc 1900zl, mam zaplacone 1000zl podatku, wiec
    brakuje mi 900zl podatku. Czy te 900 bede mogl odzyskac z podatku za 2003?
    Tak jest ze stara budowlana, a czy z remontowa tez?
    Pawel B