  • Data: 2003-12-02 01:02:36
    Temat: Ulga remontowa
    Od: "SP2001EL" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i mam nadzieje, ze nie NTG

    Razem z moja dziewczyna kupilsmy mieszkanie na wspolwlasnosc.
    Dokonalismy w nim dosyc duzego remontu - okna, kafelki etc.
    Rachunki byly brane na mnie bo ja lepiej zarabiam. I tu powstaje pytanie
    czy cala ulga moze nalezec do mnie bo gdzies obilo mi sie
    o uszy, ze ulga dzieli sie na wspolwlascicieli po odpowiednim
    procencie posiadania ? Ewentualnie jezeli tak jest to czy drugi
    wspolwlasciciel
    moze sie zzec ulgi abym mogl odpisac calosc rachunkow ?

    Pozdrowienia Piotrek