  • 1. Data: 2006-03-23 06:28:22
    Temat: Ulga odsetkowa - jak ustalac cene gruntu?
    Od: Wojciech Gdela <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ulga odsetkowa nie dotyczy tej czesci kredytu, ktora zostala
    przeznaczona na zakup gruntu. Natomiast w umowie z developerem cena
    gruntu nie zostala wyszczegolniona (ale jest zapis, ze nabywa sie takze
    czesciowy udzial w gruncie). Jak w tym przypadku ustalic jaka czesc
    kredytu zostala przeznaczona na grunt?

    --
    Pozdrawiam,
    Wojciech Gdela.

  • 2. Data: 2006-03-28 06:11:42
    Temat: Re: Ulga odsetkowa - jak ustalac cene gruntu?
    Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Gdela" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gruntu nie zostala wyszczegolniona (ale jest zapis, ze nabywa sie takze
    > czesciowy udzial w gruncie). Jak w tym przypadku ustalic jaka czesc

    Jak bedziesz mial akt notarialny tam powinno wszystko zostac rozbite.

    pozdr
    Fr

  • 3. Data: 2006-04-04 20:26:55
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

> [...]
    > wyszczegolniona (ale jest zapis, ze nabywa sie takze czesciowy udzial w
    > gruncie). Jak w tym przypadku ustalic jaka czesc kredytu zostala

    przyłączam się do pytania zaznaczając, że w akcie notarialnym przeniesienia
    własności, który mam deweloper nie podzielił ceny za mieszkanie między grunt
    i samo mieszkanie mimo moich próśb.

    Jak teraz podzielić te odsetki?

    Magdi