    From: jQ <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Ulga odsetkowa a spłata w obcej walucie
    Date: Sun, 25 Mar 2012 09:50:05 +0200

    Mam kredyt w CHF, załapałem się jeszcze na ulgę odsetkową. Dotychczas
    nie było problemu - spłacałem kredyt w PLN kupując walutę tam, gdzie mam
    kredyt. Bank przeliczał to po swoich kursach i na zestawieniu rocznym
    mam wysokość odsetek w CHF, kurs, i wysokość w PLN jaką potrzebuje Urząd
    Skarbowy.
    Od tego roku przeszedłem na spłatę bezpośrednio w walucie kredytu. Jak
    wówczas będę miał wykazać wysokość zapłaconych rat odsetkowych? Mam sam
    prowadzić ewidencję tego, po jakim kursie kupowałem walutę, czy brany
    będzie nadal kurs bankowy na dzień spłaty raty kredytu, co de facto
    będzie nieprawdziwym kursem?
    jQ