  • 1. Data: 2003-12-02 08:09:35
    Temat: Ulga budowlana a budynek gospodarczy
    Od: "PiotrS" <p...@a...torun.pl>

    Witam, taki problem.
    W 2001 roku na dzialce rolniczej zakonczyla sie budowa
    domu jednorodzinnego. Trwala jeszcze budowa budynku
    gospodarczego, zakonczona w tym roku. Czy ten budynek
    moge odliczac w ramach duzej ulgi? Czy musze
    kombinowac z remontem.

    Piotr

  • 2. Data: 2003-12-02 08:51:45
    Temat: Re: Ulga budowlana a budynek gospodarczy
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "PiotrS" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gospodarczego, zakonczona w tym roku. Czy ten budynek
    > moge odliczac w ramach duzej ulgi? Czy musze
    -----------------------------------
    Czy dobrze rozumiem chcesz odliczyc w ramach remontu lub ulgi bodowlanej
    budynek gospodarczy ?
    Wiola

  • 3. Data: 2003-12-02 10:20:35
    Od: "PiotrS" <p...@a...torun.pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy dobrze rozumiem chcesz odliczyc w ramach remontu lub ulgi bodowlanej

    Na co beda rachunki to jest inna sprawa. Pytanie, czy mozna odliczac
    budynek gospodarczy w ramach duzej ulgi. Chociaz moze moglbym
    pociagnac jeszcze duza ulge normalnie. Nikt z nas jeszcze niczego
    nie podpisywal ani sie nie meldowal /mam na mysli dom/, choc wykonawca
    twierdzi, ze budowe domu zamknal w 2001. Ja wiem, ze sytuacja
    nieco dziwna, generalnie jednak dla nas niegrozna. Jest tylko teraz ten
    problem z duza ulga, z ktorej cos mozna by jeszcze wycisnac.

    piotr