    From: "JArek" <r...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: US a likwidacja działalnosci
    Date: 2 Feb 2006 10:25:26 +0100

    Z dniem 31 stycznia 2006 likwiduje działalnosc gosp. Zawiadomiłem ZUS i urzad
    miejski. Teraz czas na US z tego co sie zorientowalem składam NIP3 nie jestem
    vatowcem wiec chyba to wszystko. Prosze mi odpowiedziec na moje pytanie mój
    dochod przez styczen to 1700 zl wiec teoretycznie nie musze jeszcze składac PIT5
    za styczen ale co w przypadku gdy likwiduje działalnosc czekam do rozliczniea za
    2006 rok czy powiniene to wykazac na pit5 i zaznaczc ze to moj ostatni pit z tej
    dzialanosci.

    Zagubiony podatnik
    Jarek