  • 1. Data: 2006-01-19 09:14:42
    Temat: US a DG
    Od: "Adrianna" <s...@a...com.pl>

    Dzień dobry,
    mam wątpliwości dotyczące właściwych Urzędów Skarbowych przy D.
    Chciałam się upewnić:
    -PNI 1 zgodnie z miejscem zameldowania
    -AT 7 zgodnie z miejscem prowadzonej działalności
    - PIT - 4 zgodnie z miejscem zameldowania
    - PIT-5 zgodnie z miejscem prowadzonej działalności????
    i jeszcze jedno-jeśli PIT 5 będę składać do US zgodnego z miejscem
    prowadzonej DG to gdzie składam informacje o zmianie formy opodatkowania (
    dotychczas karta podatkowa )?

    Pewnie to już było nieraz maglowane ale nie mogę teraz znaleźć a jutro 20
    więc czas nagli:))

    z góry dziękuję
    Adrianna

  • 2. Data: 2006-01-23 23:51:53
    Temat: Re: US a DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Jan 2006, Adrianna wrote:

    > - PIT - 4 zgodnie z miejscem zameldowania

    ...przeczytaj ustawę uważnie i zwróć uwagę na słowo "zamieszkania".
    US *NIE* wiąże podatnika pod kątem sprawdzania czy on się
    z obowiązków meldunkowych wywiązuje :]

    > - PIT-5 zgodnie z miejscem prowadzonej działalności????

    Przecież podatek ten płaci się z *różnych* źródeł.... :)
    Czyli jak wyżej - "tam gdzie podatnik zapodał że mieszka".

    > więc czas nagli:))

    oj.... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd