  • 1. Data: 2006-02-20 17:23:22
    Temat: Tytuł do lokalu
    Od: "BB" <b...@U...TO.bb.info>

    Witam. Mam faktur za remont mieszkania na blisko 2000zł. Chciałbym sobie
    conieco odliczyć od podatku, ale mam wątpliwość. Czy mogę to zrobić jeśli
    jestem tylko zameldowany. Tytuł prawny posiada(ła) moja Babcia, która zmarła
    w zeszłym roku. Moja Mama też jest tylko zameldowana.

    --
    Pozdrawiam BB

  • 2. Data: 2006-02-21 06:59:16
    Temat: Re: Tytuł do lokalu
    Od: "Anow" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > conieco odliczyć od podatku, ale mam wątpliwość. Czy mogę to zrobić jeśli
    > jestem tylko zameldowany. Tytuł prawny posiada(ła) moja Babcia, która

    Zrób z babcią umowę użyczenia lokalu.
    Anow

  • 3. Data: 2006-02-21 07:35:50
    Od: "Łukasz Chmura" <lukasz.chmura@_wytnij_zuhpartner.pl>

    Pyt: (..)Tytuł prawny posiada(ła) moja Babcia, która
    zmarła w zeszłym roku.(..)

    Odp: Zrób z babcią umowę użyczenia lokalu.

    hahahah :))) dobre

    pzdr
    Łukasz

  • 4. Data: 2006-02-21 10:09:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Feb 2006, Anow wrote:

    > Zrób z babcią umowę użyczenia lokalu.

    Się zastanów...
    Primo - czy są chętni na zarzut fałszowania dokumentów (bo jak mniemam
    "zrób umowę" miało sugerować umowę pisemną a pewnie stosu kartek
    podpisanych in blanco przez zmarłą babcię nie ma)
    Secundo: oni tam mieszkają. Skoro ich nikt nie wyrzuca, to widocznie
    mają jakąś *podstawę* (żeby mieszkać). Prawną znaczy ;)

    Dla porządku: nie wiem jaki jest status mamy grupowicza, bo "tylko
    zameldowany" to nie bardzo.
    Nie wynika z ustawy o najmie lokali mieszkalnych jakieś prawo zstępnych
    do zajmowania lokalu po zmarłym najemcy?
    Bo dzieci w mieszkaniu matki to już wg KRiO mają podstawę prawną - zawsze
    mnie intryguje dlaczego wszyscy stawiają sprawę tak że tytułem prawnym
    musi być *umowa* - przepis się nie nadaje?

    Inna rzecz że te wszystkie rozważania są czysto prawne i na .prawo się
    nadają, a nie tu :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)