eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTransakcja do 1000 zł (bez pobrania PCC) a umowa kupna-sprzedaży › Transakcja do 1000 zł (bez pobrania PCC) a umowa kupna-sprzedaży
  • Data: 2004-01-06 18:55:49
    Temat: Transakcja do 1000 zł (bez pobrania PCC) a umowa kupna-sprzedaży
    Od: "nologin" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Czy nabywając towar od nievatowca lub osoby fizycznej, którego wartość nie
    przekracza 1000 zł musi być spisywana umowa kupna-sprzedaży ? Chodzi mi
    głównie o transakcje dokonywane "na odległość" - telefon, internet.
    Słyszałem, że nie, ale nie znalazłem na to żadnego paragrafu. Może ktoś z
    Was będzie mógł mi pomóc ?

    DG, KPiR, zwolniony z VAT