  • 1. Data: 2007-02-25 07:44:17
    Temat: To i ja się ośmielę i zapytam o program do ST
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Może NTG ale kilka postów niżej jest pytanie o program do księgowości, kilka
    odpowiedzi było więc i ja się zapytam
    Szukam od pewnego czasu dobrego programu do ewidencji Srodków Trwałych
    Musi umożliwiać:
    1. Pracę z klawiatury (bez klikologi)
    2. Szybkie (półautomatyczne?) wprowadzanie identycznych ST występujących w
    dużych ilościach (np przychód 100 identycznych komputerów)
    2.a Możliwość generowania wydruku - przychód wg dokumentów (ile i na jaką
    wartość zostało wprowadzone ST z jakiejś faktury)
    3. Dobrze by było, gdyby miejsca użytkowania mogły być przypisywane poprzez
    import danych z pliku TXT
    4. Obsługa kodów kreskowych - najlepiej z drukarką zebra (bo taką mam)
    5. Możliwość inwentaryzacji z użyciem czytników kodów kreskowych
    6. Możliwość wprowadzania st składających się z elementów w taki sposób, aby
    każdy element miał taki sam numer ST i inny nr kodu kreskowego ( przy
    inwentaryzacji brak monitora będzie wykazywany jako brak monitora a nie zestawu
    komputerowego)
    7. Praca z wielodostępem - instalacja na serwerze, jakby na firebirdzie -
    byłoby fajnie bo już go znam
    8. Jakby jeszcze potrafił dobrze liczyć amortyzację - ale się rozmarzyłem

    Zna ktoś takie cudo?
    Czy za dużo wymagam?
    Pomóżcie bo tracę nadzieję

    pozdr