  • 1. Data: 2007-02-24 12:25:59
    Temat: Fotograf Forma podakowa?
    Od: "Jacek" <y...@w...pl>

    Czy jest tu ktos kto korzysta z karty podatkowej?
    Interesuje mnie swiadczenie uslug fotograficznych a konikretnie Sluby,
    komunie itp
    Chodzi o pstrykanie fotek i wolanie ich w labie i to tyle.
    Mowa tu o tym ze stale zatrudnienie posiadam a fotografia jako pasja
    dorabianie.
    Znalazlem cos takiego:
    usługi fotograficzne:
    1.świadczone z wykorzystaniem urządzeń do samoczynnego automatycznego
    naświetlania odbitek (samoczynnych printerów)
    2. inne usługi
    Do jakiego punktu moje uslugi mozna przylaczyc??

    Pozd