  • 11. Data: 2009-08-28 12:28:53
    Temat: Re: Termin pierwszej wizyty w US i ZUS
    Od: Rafał Kowalczyk <r...@g...com>

    On 28 Sie, 14:06, molla <m...@g...com> wrote:
    > Jesli by sie uprzeć, to przy odrobinie szczęscia, asertywnosci lub
    > stanowczości dałoby sie zarejestrowac w poniedziałek i zacząć działkę
    > od 1 września. Ale takie sprężenie się może paść ofiara inercji
    > własciwej naszym urzedem, przecież zanim oni to EDG1 poprzesylają to
    > ty sam wszystko byś obleciał. Powiadomi urząd o działności, wybrał
    > forme opodatkowania, złgosił siebie jako płatnika i ubezpieczonego,
    > dorzucił uaktualnienie NIP1 w sprawie nr kont i ewnetualnie księgi w
    > ciagu 1-2 dni i już.

    Właśnie samemu mam zamiar udać się do US i ZUS. Zależy mi żeby szybko
    dostać REGON, nie chciałbym czekać 3 tygodnie aż mi go przyślą, stąd
    moje pytanie - czy można samemu pofatygować się po ten REGON i czy
    Urząd
    Statystyczny tak "od ręki" go wyda?

    Pozdrawiam.

    http://megalotto.pl - Wyniki lotto

  • 12. Data: 2009-08-28 12:47:41
    Od: molla <m...@g...com>

    Raczej nie polegaj na mojej radzie z takim pospiechem, natomiast
    smiało możeszskorzystać z rady co do załatwienia regonu osobiście.
    moze najpierw zadzwoń do swojego Urzedu statystycznego, i miękkim
    chropawym głosem zapytaj panią ile to twa w Twoim miescie. Szczerze
    mowiąc mnie zaskoczyło totalnie, kiedy pani mi oznajmiła ze prosze
    przyjśc za godzinę. wiesz wakacje , cisza spokoj, pelen relaks,
    odruchy życzliwości wobec namolnych petentów niestępione:)

    megalotto.pl- Wyniki lotto

  • 13. Data: 2009-08-28 20:40:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 05:28:53 -0700 (PDT), Rafał Kowalczyk napisał(a):

> [...]
    > dostać REGON, nie chciałbym czekać 3 tygodnie aż mi go przyślą, stąd
    > moje pytanie - czy można samemu pofatygować się po ten REGON i czy

    Ja dostałem zaświadczenie z numerkiem do ręki po 20 minutach (i taki był
    oficjalny czas oczekiwania). GUS w Kościanie.

    Pewnie teraz przy "jednym okienku" trzeba czekać ze dwa dni ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl