  • Data: 2005-04-23 19:07:27
    Temat: Tax Free Help ..
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chcemy wystawić klientowi z Ukrainy Tax free ale mam pewne wątpliwości jak
    to zrobić ..
    Była by to nasza taka pierwsza transakcja bo do tej pory realizowaliśmy
    tylko transakcje krajowe .
    Naszymi odbiorcami są głownie firmy ( faktury konsumenckie sporadycznie -
    kilka na rok)w związku z tym nie posiadamy kasy fiskalnej ( nie mamy
    obowiązku ) .

    Wiem ze do dokumentu Tax Free dołącza się paragon ale co zrobić jeżeli niema
    możliwości wystawienia paragonu ? Czy wystarczy do Tax Free dołączyć fakturę
    konsumencką ?

    A.