  • 1. Data: 2006-06-16 17:10:04
    Temat: Szkoda z AC - kwestia faktury VAT z serwisu
    Od: "Kristopultos" <n...@n...pl>

    Cześć,

    Mam DG (KPiR, VAT). Miałem szkodę z AC na firmowym aucie (ciężarowy, wpisany
    do EŚT, VAT odliczony).
    Byłem dziś odebrać auto i zapłaciłem VAT, bo netto zapłaci ubezpieczyciel
    (PZU). Problem w tym, że dostałem kopię faktury VAT, bo oryginał trafił już
    do ubezpieczyciela. Faktura jest oczywiście na mnie (czyli na firmę). Czy
    mogę zaksięgować w koszty tą fakturę posiadając tylko kopię? Wątpię, żeby
    dało się zabrać oryginał od PZU. A może lepiej będzie wziąć od serwisu
    duplikat faktury?

    Pozdrowienia,
    Krzysiek