  • Data: 2002-12-12 22:26:27
    Temat: Stała zabudowa kuchenna
    Od: "Benek" <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Wlasnie zafundowalem sobie nowa kuchnie i mam fakturki VAT na "Stałą
    zabudowę kuchenną".
    Niby takie faktury na stala zabudowe kuchenna mozna odliczyc w ramach ulgi
    remontowej, ale jak to zwykle US sie czepia...
    US twierdzi, ze stala zabudowe kuchenna mozna odliczyc jak najbardziej, ale
    jesli w jej sklad wchodza np. zwykle wiszace szafki kuchenne - to juz nie
    mozna.

    Czy przerabialiscie podobne tematy z US i jak udalo sie Wam to zalatwic?
    Jestem bardzo ciekawy - bo ponoc w niektorych US sie udaje...!?

    Pozdrawiam

    Beny