  • Data: 2003-10-22 18:48:36
    Temat: Srodek trwały.
    Od: "Salhira" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomocy.
    Może jest tu ktoś kto mi podpowie jak zklasyfikować w wykazie środków
    trwałych maszyne do wywoływania filmów i jaką stawkę amortyzacji stosować
    jeśli jest to maszyna używana. juz kilka lat przez poprzedniego
    własciciela? Wyczytałam w poradniku na stronie www.firma.pl, że jeśli jest
    to środek trwały używany juz co najmniej 60 miesiecy a ja wprowadzam go do
    swojej ewidencji po raz pierwszy, to moge sama ustalić stawkę amortyzacji.
    Chce sie upewnić czy rzeczywiście tak można. Nie wiem tylko do jakiej grupy
    zaliczyć te maszynę. Licze na pomoc.
    Dzikuję.